Tuesday, November 20, 2007

Kebun Orkid dan Baby Butterfly




Inilah kebun orkid saya yang tidak begitu tersusun, kerana masih belajar mengenai perhiasan taman.

Insya Allah saya akan susun atur sedikit demi sedikit, melalui kajian dan pembelajaran saya yang berterusan.

Anak pokok orkid ini ialah dari jenis butterfly, benihnya saya beli dari Hexagon Green. Benih itu didapati melalui proses cell culture. Khabarnya orkid yang tumbuh begini memakan masa yang lama sebelum membesar, tetapi benihnya dari baka yang bagus.

3 comments:

Myalycia said...

wah2.. cantiknya kebun orkid alang...
alang, this week alycia pergi kursus kat PD.. Insya allah, on da way balik nnt nak singgah kat mambau, tempat semaian butterfly tu.. nnt kalau sempat alycia snap gambar yer..

Imran Yusuf said...

Alang tunggu gambar orkid dari Mambau itu, ya Alycia...

Sisipan Ilham said...

mohon share gambar di sini di blog saya yek